fridasweet

Alla inlägg under januari 2013

Av frida wetterholm - 24 januari 2013 20:47

hej hej

förlåt att jag inte har bloggat så mycket på sista tiden men jag har typ hafft fullt upp. Just nu tittar jag på sveriges roligaste klipp så hejdå.

Av frida wetterholm - 13 januari 2013 21:42

hej hej

det är kul med söndagar men avskyr när man ska börja skolan på måndagar. Jag äslkar fredagar men avskyr måndagar.

nu ska jag berätta hur en bra komps ska vara. En bra kompis ska vara snäll och trösta dig när du är ledsen och du elr hon elr han ska inte säga att han är bättre en alla andra och säga sluta sjunga elr dansa elr vad man nu gör men iaf du kommer aldrig bli dansare elr sångare. Men jag har iaf att jag har bra vänner hejdå puss puss.

Av frida wetterholm - 11 januari 2013 17:41

hej alla nu ska jag ställa frågor till mig själv!!!

har du någon pojkvän: Nej

gillar du någon: ja

har du några syskon: ja

vad heter dem: Max wetterholm och Emelie wetterholm

hur många år är du: 11

har du några djur: ja två hundar

har du några bästisar: ja

vad heter dina bästisar: Lisa och david

Hur många killar/tjejer har du haft: jag har haft 12 killar

vad ät din favorit mat: taco och pizza

vad är din värsta mat rätt: tårsk med potatis

nu vet ni lite om mig!

puss puss!!!

Av frida wetterholm - 11 januari 2013 07:18

hej hej

idag är det skola   NEJJJJ men det är ju fredag så det är sista dan idag.

det jag har på mig är: tajta jeanse en kort armad tröja lite luftig osminkad och strumpor.  

iaf pappa ska köra mig till skolan vi ska åka nu så hejdå

Av frida wetterholm - 10 januari 2013 21:27

godnatt alla mäniskor ville bara säga godnatt puss puss

ps: jag saknar lisa

Av frida wetterholm - 9 januari 2013 20:45

hej hej

idag har det varit en väldigt rolig dag men lisa som ni vet min bästis var sjuk kräk sjug  men david var där så vi var på rasterna det var kul. Jag har gort massa läxor  klapp klapp för mig hihi. jag gorde halva engelskan och raggarmatte lite blandat matte,bild och svenska. Det var jätte jobbigt. Nu ligger jag i soffan och tittar på Sveriges mästerkok. Det är sådär men jag tittar på det för jag inte har något att göra men jaja.


                                    puss puss älskar er hihi!!!

Av frida wetterholm - 8 januari 2013 17:22

hej hej!!!

nu är jag med en kompis hon heter fanny. det enda vi gort är att kika och jag bloggar. idag kom en ny kille till klassen han heter Melvin han är snäll fast han är rädd för david,Lisa och mig hehe. jag tycker att jag skriver lite tråkiga saker hehe mn jag vet inte vad jag ska skriva asså vadå ska jag skriva dem sakerna jag säger i skolan för jag är faktiskt en rolig tjej elr är jag en tjej hihi där får ni fundera. Nästa gång jag skriver så ska jag fråga några frågor till mig så ni vet lite om mig och jag måste svara allvarligt. Men ska kika nu så hejdå   kika mig frida_01

      puss puss

Av frida wetterholm - 7 januari 2013 20:47

hej alla jag ska sova snart så jag vill bara lägga ut det här in lägget. idag har det varit en kul dag för jag var med mina vänner lisa (bästis) david (bästis) och oscar. först skulle jag och david vara men sen så gick vi till lisa och då ville lisa ha en bok som snoocki ni vet nog vem det är men jaja. lisa ville ha den boken så vi gick ner till bibblan och när vi var där ville jag ha en bok där man lär sig alfabetet inte för jag behöver det jag vll ha den för det är kul det är enkelt att läsa men iaf så kunde jag inte hyra den för jag har glömt vad min kod är   men när vi hade hyrt snoocki boken så gick vi till pressbyrån för vi var hungriga. jag trodde jag hade 15 kr med mig  men det hadde jag inte jag hade 11 kr så jag köpte två klubbor en till oscar och en till mig. dem var jätte goda  sen tog jag tåget hem och jag missade tåget som gick 16:42 så jag fick ta tåget som gick 17:02 men det tåget var försenat så jag tog tåget som gick 17:06. men hejdå ska duscha. NEJ IMORGON SKOLAAAA!!!!!  hejdå puss puss  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej alla meniskor som läser min blogg ni är bäst typ hihi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards